tisdag 27 april 2010

snabbis!

blir ett snabbt inlägg idag för jag ska dra till stallet om typ 10 min! måste bara berätta att de var lite skoj igår när våran lärare gick igenom so proven, och pratade om att vi hade mkt bättre resultat en 5:orna och att de syntes att vi läst på och så. de roliga är att typ alla lärare säger till mig när jag får tbs ett prov att de syns att jag pluggat mkt men om sanningen ska fram så tränar jag typ högst 2 ggn dagarna innan inför prov x) (hade 48/51 på son:n, stud)seriöst jag skohjar inte, hade prov på en hel bok en gång, kom på de dagen innan och sen när man får tbks provet så säger läraren att de var ett bra resultat och jag pluggat mkt, men bara: mm x)

Dom skulle bara veta!

oj! nu blev de ett rätt långt inlägg ändå men nu mst jag gå

//Mattan;*




gammal bild på mig och Polly(L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar