torsdag 29 april 2010

Origentering

Vart lite dålig uppdatering de senaste dagarna så hade tänkt berätta vad som hänt:

origentera på såtenäs idag, gick sämst! men som tur är så blir de inte mer av de detta året :D fast vi ska börja springa berga snart och då är ksk origentering bättre faktiskt :S ajja när vi origenterat hela morgonen/förmidagen så åkte vi tbks till skolan och duschade//bytte kläder och åt, hade bild sen:) Bild är bäst! inte för att jag är särskilt bra på att måla men är endå skoj och rätt soft ämne :) Sen hade vi 40 min svenska och sedan slutade vi.


igår så hade jag tänkt att skriva ett låååångt inlägg om min åsikt när de gäller olika ridstilar typ. Men följde med mamma och kollade när hon red ist ;) Hon rider för min ridlärare för tillfället och dom ska hoppa typ var fjärde ggn, gissa vad glad min mamma blir ! satt och skrattade i hörnet när jag fick reda på de, mamma tkr nämligen att bommar och hinderstöd bara är skräp på marken :P

sen red jag ju i tisdags och vi hade markarbete med massa svängar och studds:) Polly skötte sig fint och visade sig från sin bästa sida kan jag säga! dock lite pigg och springig vissa stunder men hon var bäst iaf!(L)


Nu ska jag ringa mona om en stund så åker jag kanske och rider på galenpannan:)(L)



gammal bild på mig och Polly, jag är typ, 9, ksk 10 :P<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar