fredag 9 april 2010

Shopping och lite till;P

Tjingeling!

Varit rätt bra dag idag(y' . Kort skoldag och åkte till stan med mammi och lillebror efter den:)

Blev köpt:

Grön tunn tunika från Assbecks, sommrig och fin:)

2 baslinnen från ginatricot:)

En scarf från kappahl:)

Inte så mkt men skulle igentligen leta efter en jacka, som vi inte hittade för jag är väldigt kräsen av mig, och så provade jag converse på stadium. Pappa ska köpa till mig i Usa eftersom han är där nu och dom är mkt billigare där:) Så har bestämt mig för att dt blir ett par rosa med höga skaft och ett par svart utan skaft :D

Har faktiskt inget planerat inför helgen men är rätt skönt för känns som dt har varit fullt på helgerna nu ett tag;) Sen kanske så åker vi och kollar på stall i helgen om mamma får tag på Petra som vi ska hyra hos isfl :)

Ikväll så blir dt att se på talang och sista avsinttet av solsidan:// Tkr dom ska göra fler avsnitt, älskar den serien!<3

//Mattan;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar