torsdag 8 april 2010

bad update :(

Har varit riktigt dålig uppdatering här ett tag men ska bli bättre LOVAR!

Idag är det torsdag och jag ska åka till stallet och se om jag klarade grönkortet provet förra veckan!

angående Pollyfronten så har det inte hänt något! Och man kan inte planera ngt för då kommer de bli jobbigare om de inte funkar;//

Men har iallafall tagit fram ngr saker jag skulle köpt!

Dessa stigbyglar är SÅ snygga, vill inte ha i färg men svarta tkr jag är jättesnggt! Ett måste!(L)

Har MASSA mer men orkar inte lägga ut mer. Sen är ju några saker i lite fel prisklass men jag får väl spara!:D

//Mattan;*

1 kommentar:

  1. det marinblå schabraket från hööks gillas/ägs av mig (AA)<3
    superbra träningsschabrak då passformen är awesome(L)

    stigbyglarna är grymmast! men färger är tufft! ;))
    scapa är väl dessutom älskat av alla?(L)
    dock ska det va färg på dem, inte svarta xd haha, pusspuss:**

    SvaraRadera