lördag 10 april 2010

INget Gota:(

Nej, dt blir inget gota för mig:( anledningen är inte att jag tycker hindrena är höga eller att hoppa dom elr så! Problemet är igentligen att bimbo har en väldigt konstig språngkurva och hoppar STORT över hindrena och har alltid hoppat så , så dt är inte att jag gör ngt fel! Och när jag bara har hoppat henne några få ggnr, ca: 2-3så är inte jag med i språnget och kan ibland sluta med att jag dunstar i backen:// då det känns att hon tvekar och jag tror att hon ska stanna(vilket man inte ser från marken, lite svårt att förklara men kände tydligt att hon tvekar innan hindren när jag sitter på och sen på film ser man inget alls) och sedan hoppar. Och på filmen ser de ut som att jag rider värre än jag igentligen gör!

lägger inte upp ngn film då jag själv tkr jag ser ut att rida hemskt dåligt eftersom man inte ser de jag kännde när jag sitter på hästen och jag vet att de inte är så! men liten bildserie så ni kan förstå hur onödigt högt över hon är!





och har slutat såhär, så känns inte bra med hästen därför hoppar jag av gota!

1 kommentar:

  1. Tycker du gör rätt i ditt val!
    Bättre att avstå om man inte känner att det funkar till hundra! Kan bli så fel i slutändan annars... ((:

    sv; jag är bara sååååå puckad, att jag läste fel i lionas pass och trodde hon skulle vaccineras i april, men det va i mars, så nu har hon gått över datumet vilket betyder att vi måste göra grunddos igen -.-
    blir bara så jävla arg på mig själv (A)

    SvaraRadera