fredag 23 april 2010

THe end of the week-weekend!

Fredag idag! Gött:)

Igår kom pappa hem från USA( florida) där han vart på kurs och hade med sig två par converse till mig, och ett par till lollo<3

Jag fick ett par höga rosa och låga svarta som jag ville, älskar dom!<3

(orkade inte redigera bilderna så mkt;P

)

Och idag när jag kom hem från skolan så är de ju så att mamma fyller år, Grattis världens bästa mamma<3 Och hon behövde en ny hjälm så vi åkte till skara hästsport och hon var på vippen att köpa en Jw men hon tyckte att den var lite varm och så och hon ville ha med ventilation och till slut blev de en....




.....Ayr8! En svart då:) Helt okej och rätt snygg hjälm enligt mig, fast jag föredrar ju Jw:n! Synd att mamma har lite större huvud en jag annars hade jag gärna lånat hjälmen;)<3

Och sen så tyckte jag att de var lite tråkigt att inte köpa något så jag köpte en Jw keps för 190:- so jag tyckte var snygg och blir perfekt att ha i sommar(L) Sen åkte vi till grästorp och handlade mat och hämtade vår ena bil som varit på lagning. På mataffären så köpte vi filmen Djävulen bär Prada:) Har ju inte lyckats se hela filmen för jag sommnar jämt:/ Och sen köpte jag en tidning oxå, Hästmagazinet:D



Färgen är mer som på den på bilden till höger på den till vänster ser den mkt ljusare ut;)

Ska försöka ta tag i ''Matcha Häst & Ryttare'' någon dag oxå:)

//Mattan;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar